لیست قیمت کربنات کلسیم کنیتکس

مسیر : صفحه اصلی / کربنات کلسیم / لیست قیمت کربنات کلسیم کنیتکس
4.9
(29)

ماده معدنی کربنات کلسیم به دلیل برخورداری از ویژگی‌های خاص شیمیایی و فیزیکی، کاربردهای فراوانی دارد که باعث شده به صورت انبوه در صنایع مختلف استفاده شود. پودر کربنات کلسیم کنیتکس از محصولات مرغوب و با کیفیت برند آروشا می‌باشد، که در ساخت مواد کنیتکس مورد استفاده قرار می‌گیرد، و این مورد تنها یکی از کاربردهای کربنات اصل و سفید می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت کربنات کلسیم کنیتکس با مدیران فروش مجموعه ما ارتباط حاصل فرمائید.

لیست قیمت کربنات کلسیم کنیتکس

ساختار و روش تولید کربنات کلسیم کوتد

ساختار و روش تولیدی کربنات کلسیم کوتد بر اساس پیشرفت تکنولوژی و وجود دستگاه های پیشرفته و به روز نسبت به گذشته تغییراتی را در خود ایجاد کرده است و در حال حاضر از بهترین و رایج ترین روش ها برای تولید این محصولات استفاده می‌ گردد. کربنات کلسیم کوتد در واقع یک ترکیب نوآورانه تولیدی توسط تولیدکنندگان داخلی است و از اسید های چرب برای افزایش خواص فیزیکی و شیمیایی کربنات کلسیم معمولی در این زمینه استفاده شده است و در حال حاضر کربنات کلسیم کوتد به عنوان بهترین ترکیب با داشتن ویژگی های مخصوص در صنایع مختلفی به کار گرفته می شود. مهم ترین کاربرد این ترکیبات در صنعت پلاستیک و پلیمر دیده می‌ شود که به عنوان بهترین پر کننده و فیلر کاربرد دارند و با افزایش حجم محصولات تولیدی کاهش قیمت نهایی آنها را ایجاد می نماید. پودر کربنات کلسیم کوتد با شاخصه آبگریز بودن شناخته شده می باشد. این محصولات دارای ذرات همگن و یکنواخت هستند و ویژگی افزایش انتشار و خنثی بودن ساختار تولیدی آنها باعث افزایش روشنایی محصولات نهایی می گردد، در راستای همین ویژگی ها روز به روز کاربرد های محصولات بیشتر می شود.

مرکز فروش مستقیم پودر کربنات کلسیم پوشش دار
>>

آنالیز فیزیکی کربنات کلسیم 800 مش

Element Measure
appearance white micronized powder
white micronized powder 95.5%
moisture 0.2%
specific gravity 2.7
ph value 9
oil absorption 26

فروش کربنات کلسیم

فروش کربنات کلسیم کوتد توسط واحد های تولیدکننده داخلی و خارجی انجام می پذیرد. در زمان خرید این محصولات خریداران حتماً باید به درجه خلوص و کیفیت محصولات توجه داشته باشند چرا که ترکیبات نامرغوب در این زمینه تاثیر مستقیم بر کیفیت محصولات نهایی دارند. قیمت کربنات کلسیم کوتد در زمان خرید این محصولات نیز باید مورد توجه قرار گیرد چرا که قیمت مواد اولیه بر قیمت محصولات نهایی و در نهایت توانایی رقابت تولید کنندگان در بازار تاثیر دارد. فروش پودر کربنات کلسیم کوتد به صورت فله و بسته بندی انجام می پذیرد که معمولاً خرید این ترکیبات به صورت فله ای برای تمامی متقاضیان به صرفه تر خواهد بود.

لیست قیمت کربنات کلسیم کنیتکس

 معتبرترین تولید کننده کربنات کلسیم کنیتکس

کربنات کلسیم، پودر معدنی با فرمول شیمیایی CaCo3 می‌باشد،که به دلیل برخورداری از  قابلیت‌های فراوان، در صنایع گوناگون به صورت انبوه  مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله کاربردهای پودر میکرونیزه کربنات کلسیم سفید، استفاده از آن در اجرای کنیتکس‌های ساختمانی می‌باشد. پودرکربنات کلسیم کنیتکس با استخراج سنگ و کلوخه‌های آهک و مرمر از ذخایر معدنی و طبیعی و عبور از فرایندهای شیمیایی، خالص سازی و توزیع اندازه تولید می‌شود. به کارگیری کلسیم کربنات در ساخت مواد مورد استفاده در طراحی کنیتکس، باعث انعطاف پذیری، استقامت و چسبندگی مواد آن  می‌شود و علاوه بر این ظاهری یکنواخت و بدون ترک خوردگی ایجاد می‌نماید.

بزرگ ترین تولید کننده کربنات مرغوب، با برند جهانی آروشا، در راستای دسترسی هر چه راحت تر و سریع تر طراحان کنیتکس و بناها، محصولات پودری با کیفیتی همچون پودر میکرونیزه کربنات کلسیم کنیتکس، را با کیفیتی فوق العاده در سایزهای مناسب با بسته بندی‌های متنوع تولید و به بازار عرضه می‌نمایند. گروه صنعتی آروشا معتبرترین مرکز تولیدی مکانیزه در تهیه و تولید پودرهای معدنی می‌باشد، که برای تامین نیاز داخلی و خارجی و کاهش میزان صادرات محصولات پودری و  معدنی، فعالیت خود را از سال‌ها پیش آغاز نموده است.

فروش مستقیم سفید ترین کربنات کلسیم

روند تولید کربنات کلسیم کنیتکس، شکل و اندازه‌ی آن  به دلیل مغایرت در کاربرد، نسبت به انواع دیگر کربنات دارای تفاوت‌های کیفی می‌باشد. به همین دلیل استفاده از مرغوبترین و خالص ترین سنگ‌های آهک، کلسیت و آراگونیت در اولویت قرار دارد و استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با توجه به موارد ذکر شده، قیمت کربنات کلسیم اصل مخصوص کنیتکس بر اساس کیفیت، درصد خلوص و مش بندی تعیین می‌شود و در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

افزایش میزان تقاضا و سفارشات پودر کربنات کلسیم تهیه شده در مجموعه کارخانجات آروشا به دلیل مرغوبیت و کیفیت فوق العاده‌ای که دارد، در طی سال‌های اخیر بسیار چشم گیر بوده است، به گونه‌ای که باعث شده تا تیم مدیریتی مرکز فروش کربنات مرغوب آروشا، با یک برنامه ریزی کاربردی و بهره گیری از تجربه و تخصص تیم فروش، در جهت پاسخگوی به حجم فوق العاده بالای سفارشات و دسترسی آسان مصرف کنندگان، پودر کربنات ممتاز مورد استفاده در کنیتکس، را به صورت مستقیم  با استفاده از سیستم فروش آنلاین و اینترنتی به مشتریان داخلی و خارجی عرضه نماید، تا علاوه بر جلوگیری از ایجاد تغییر در کیفیت و قیمت محصولات آروشا، هزینه‌های اضافی برای مصرف کنندگان حذف شود و خریدی مطمئن و آسانی را داشته باشند.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 29

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

آروشا پودر ، نخستین در فرآورده های معدنی میکرونیزه

ثبت سفارش آنلاین

مراحل ثبت سفارش

مشتریان عزیز ما برای ثبت سفارش خود و یا درخواست نمونه محصول مجموعه آروشا پودر می توانند از طریق فرم اقدام نمایند:

  1. اطلاعات تماس خود را وارد کنید: نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و آدرس دقیق خود را در فرم مربوطه درج نمایید.
  2. مشخصات محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
  3. در صورت تمایل، نمونه محصول درخواست دهید: اگر پیش از خرید به نمونه محصول نیاز دارید، فیلد مربوطه را تکمیل نمایید.
  4. پس از اطمینان از صحت اطلاعات، بر روی دکمه “ثبت سفارش” کلیک کنید.

توجه:

  • تمامی فیلدهای ستاره دار الزامی می باشند.
  • کارشناسان ما در اسرع وقت درخواست شما را بررسی کرده و با شما تماس خواهند گرفت.
  • شما همچنین می توانید از طریق تماس و یا ارسال ایمیل با ما در ارتباط باشید.

فرم سفارش محصول

Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved