خرید آهک زنده میکرونیزه مستقیم از کارخانه

مسیر : صفحه اصلی / آهک / خرید آهک زنده میکرونیزه مستقیم از کارخانه
4.9
(32)

خرید آهک زنده میکرونیزه مستقیم از کارخانه با حداقل مزیت استفاده از بالاترین کیفیت این محصولات مد نظر قرار می ‌گیرد؛ آهک زنده پودری یک ترکیب پیشنهادی برای صنعتگرانی است که به دنبال کاهش هزینه‌ های پرداختی می ‌باشند و در واقع این ترکیبات به صورت پودری سفید رنگ و جامد معرفی می‌ گردند و امکان تقلب در آنها بسیار زیاد است، در نتیجه این پارامتر خرید مستقیم این ترکیبات از واحد های تولید کننده بهترین فرصت‌ ها را ایجاد می ‌نماید.

آهک زنده میکرونیزه با آهک زنده پودری از نظر مشخصات فیزیکی کاملاً متفاوت می‌ باشد و در واقع آهک پودری در مش ۵۰ تا ۲۰۰ معرفی می ‌گردد و این سایز اندازه، ذرات ریزی را شامل می ‌شود، در صورتی که آهک میکرونیزه ممکن است حالت زبرتر داشته باشد و ذرات آن نسبت به نمونه ‌های پودری درشت‌ تر هستند.

آهک کلوخه برای فولادسازی
>>

آنالیز فیزیکی آهک زنده کلوخه

Element Measure Element Measure
فرمول شیمیایی cao حلالیت در آب 0.12 (g/100 ml water at 20 ° c)
شکل و رنگ white -lumped-pebble وزن مخصوص 3.2 (g/ml)
جرم مولکولی 56.08 (g/mol) نقطه جوش 2850°c
دانسیته 720-1130 (kg/m3) نقطه ذوب 2614°c
سختی between 2 & 3 mohs ph 12.2

خرید آهک زنده میکرونیزه مستقیم از کارخانه

نقش و خرید آهک زنده میکرونیزه در مرغداری

انواع آهک زنده میکرونیزه و آهک هیدراته که با فرمول هیدروکسید کلسیم شناخته شده است جزو مواد خریداری شده برای صنعت مرغداری می ‌باشند؛ البته می‌ توان عنوان کرد که نقش هر یک از این ترکیبات در این صنعت مهم و دلایل خرید آنها با یکدیگر کاملاً متفاوت می‌ باشد، نقش آهک زنده میکرونیزه در این صنعت مهم با هدف کنترل عوامل بیمارزا و کاهش مشکلاتی از این قبیل می ‌باشد.

بر اساس تحقیقات انجام شده این ترکیبات برای کنترل برخی از بیماری ‌های نیوکاسل و آنفولانزای مرغی بیشترین تاثیرگذاری را دارند و افزودن آهک زنده به مواد تشکیل دهنده کف سالن مرغداری در هر ۱۰ روز باعث کاهش رشد باکتری‌ های بیمارزا می ‌شود.

جالب است بدانید آهک زنده میکرونیزه از طریق افزایش نوسان آمونیاک در حضور جوجه‌ ها خسارت‌ هایی را ایجاد می ‌نماید، پس باید در زمان استفاده از آن جوجه‌ ها از سالن خارج شوند.

قیمت آهک در انواع مختلف

آهک دارای انواع مختلف با ویژگی‌ های متنوع است و به طبع از هر نوع آن با توجه به فراوری ‌هایی که در روی آنها انجام شده است، در صنعت خاص و با قیمت‌ های ویژه‌ ای استفاده می ‌گردد؛ البته این موضوع هم قابل توجه است که نوع بسته‌بندی آهک به صورت فله یا کیسه ‌ای در سایزهای مختلف می ‌تواند مهمترین عامل تعیین کننده قیمت انواع آهک باشد، پس برای شناخت بیشتر این فرآورده‌ های معدنی و نوع مصرف کنندگان آنها در صنایع با شرکت‌ های تولید کننده به خصوصی در ارتباط باشید تا بتوانید از مشاوره های فنی آنها استفاده نمایید.

شرکت آروشا پودر دارای دانش ‌های روز تولیدی و مشاورین متخصص در این بابت می ‌باشد و می ‌تواند در تمامی مراحل خرید این محصولات در کنار شما مشتریان گرامی باشد، آروشا پودر خدمات پس از فروش ارزنده‌ای هم برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است که می ‌توانید برای جلوگیری از هرگونه مشکلی از آن استفاده کنید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 32

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

آروشا پودر ، نخستین در فرآورده های معدنی میکرونیزه