تولید کننده آهک شکفته بسته بندی

مسیر : صفحه اصلی / آهک / تولید کننده آهک شکفته بسته بندی
4.9
(43)

با تکمیل تجهیزات و ماشین الات به حول قوه الهی خط تولید آهک شکفته در بسته بندی کیسه های 35 کیلوگرمی از ابتدای سال 98 فعالیت خود را آغاز نموده است. گروه صنعتی کارخانجات آروشا بعنوان بزرگترین تولید کننده آهک شکفته ، تامین نیاز بازار مصرف داخلی آهک شکفته را بر عهده دارد . شما می توانید از طریق این پایگاه اطلاع رسانی خرید آهک شکفته برای مصارف ساختمانی یا ضدعفونی را تجربه نمائید.

تولید کننده آهک شکفته بسته بندی

خرید بهترین آهک ساختمانی

خرید آهک ساختمانی در بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ها فرصت های خوبی را برای فعالیت معماران ساختمانی در ایران ایجاد می ‌نماید که بتوانند از این ترکیبات معدنی در قسمت های مختلف ساخت و ساز استفاده کرده و ساختمان های مستحکمی را بنا نمایند.  برای خرید آهک ساختمانی مراجعه به یک مرکز فروش معتبر می تواند تاثیر بسیار زیادی از نظر اقتصادی برای خریداران داشته باشد زیرا با مراجعه به بهترین مرکز، محصولاتی با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ارائه می گردد و از این طریق صرفه اقتصادی خوبی برای خریداران عمده ایجاد می گردد.  برای تجربه یک خرید منحصر به فرد و مقرون به صرفه با مجموعه صنعتی آروشا پودر در تماس باشید. در این مرکز بهترین آهک ساختمانی با نازلترین قیمت ها معرفی می شود.

تولید کننده آهک شکفته بسته بندی

مرکز فروش بهترین آهک ساختمانی

در مرکز فروش بهترین آهک ساختمانی ، این محصولات در نمونه های آهک میکرونیزه آهک کلوخه ای، آهک هیدراته و غیره معرفی می شود که هر کدام از آنها دارای مشخصات و ویژگی ‌های ساختاری متنوعی هستند و همانطور که اشاره کردیم در قسمت‌های مختلف ساختمان سازی از آنها استفاده می گردد.  به عنوان مثال آهک میکرونیزه یک ترکیب معدنی بسیار تاثیر گذار برای استفاده در مراحل شفته کاری ساختمان ها می باشد که باعث افزایش مقاومت بتن ها می شود.  این محصولات همچنین، استحکام دیگر مصالح ساختمان را نیز ایجاد می نمایند زیرا با استفاده از آنها در مراحل پی‌ریزی، هدایت رطوبت به خوبی انجام می‌پذیرد و دیگر رطوبتی برای ضربه زدن به مصالح ساختمانی دیگر وجود ندارد.

انواع آهک هیدراته: کاربردها و تاثیرات در صنایع مختلف
>>

کارخانه تولید بهترین آهک ساختمانی

 در کارخانه تولید بهترین آهک ساختمانی گروه صنعتی آروشا پودر، هدف تامین نیاز خریداران این محصولات در داخل و خارج از کشور می باشد.  به واسطه همین امر از خط تولیدی های بسیار بزرگ و مجهزی استفاده می شود تا در نهایت از سنگ های آهکی استخراج شده از معادن مختلف در کوتاه ترین زمان ممکن به پودر میکرونیزه آهک مبدل شده و در اختیار خریداران این محصولات قرار بگیرند.  در کارخانه تولید بهترین آهک ساختمانی، بر اساس استانداردهای تعریف شده در این میان تولید و فرآوری این محصولات انجام می پذیرد و هر یک از خریداران می توانند با اعتماد کامل تری خرید این محصولات را به انجام برسانند.  با مجموعه صنعتی آروشا پودر به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع پودرهای میکرونیزه آهک در ارتباط باشید تا از خریدی مقرون به صرفه نهایت بهره را ببرید.

آنالیز فیزیکی آهک زنده کلوخه

Element Measure Element Measure
فرمول شیمیایی cao حلالیت در آب 0.12 (g/100 ml water at 20 ° c)
شکل و رنگ white -lumped-pebble وزن مخصوص 3.2 (g/ml)
جرم مولکولی 56.08 (g/mol) نقطه جوش 2850°c
دانسیته 720-1130 (kg/m3) نقطه ذوب 2614°c
سختی between 2 & 3 mohs ph 12.2

کارخانه تولید آهک شکفته

به منظور فراوری و تهیه آهک شکفته نیاز به کوره آهک پزی در کارخانه تولید آهک می باشد. زمانی که بر روی اکسید کلسیم یا آهک زنده آب اضافه شود ، بر اثر واکنش با آب، گرما تولید می شود که باعث بخار شدن قسمتی از آب می‌گردد. در این فرآبند  آهک بر اثر جذب آب، متورم شده، در نتیجه به صورت گرد سفیدرنگ تغییر شکل می دهد که به آن «آهک مرده» اطلاق می گردد ، بدلیل تماس با آب، دیگر واکنشی از آهک دیده نمی شود و این عمل را شکفته شدن آهک می‌گویند. اگر مقداری آب به آهک مرده اضافه شود ، به شیر آهک تبدیل می‌شود. اگر شیره آهک را صاف نمائیم ، محلول زلالی که در حقیقت محلول سیرشده هیدروکسید کلسیم در آب است، به دست می آید . این محلول به آب آهک موسوم است. آب آهک کاربردهای فراوانی در صنایع شیمیایی دارد. منجمله برای تهیه هیدروکسید سدیم، آمونیاک، هیدروکسید فلزات، پرکلرین و به ویژه در استخراج منیزیم از آب دریا کاربرد دارد.

بنتونیت خوراکی دام

قیمت آهک کیسه ای

عوامل مختلفی در تعیین قیمت تمام شده آهک کیسه ای برای مصارف ساختمانی و ضدعفونی موثر می باشد.
که برخی از این عوامل عبارتند از :

  • کیفیت سنگ آهک معادن
  • فاصله معدن تا مکان فیزکی تولید کننده آهک
  • به روز بودن تجهیزات کارخانه تولید آهک
  • نوع سوخت کارخانه فرآوری آهک شکفته
  • فاصله کارخانه تا مقصد مشتریان

به همین منظور گروه صنعتی کارخانجات آروشا محل استقرار کارخانه تولید آهک خود را در استان قم بعنوان شاهراه ارتباطی کشور و نزدیکترین مکان به معادن سنگ آهک مرغوب انتخاب نموده است تا مشتریان بتوانند بهترین آهک مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری نمایند. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت روز آهک کیسه ای با مشاوران فروش مجموعه آروشا ارتباط برقرار فرمائید.

فروش عمده آهک شکفته ساختمانی

به منظور تامین مصالح ساختمانی مرغوب و با قیمت رقابتی در حوزه آهک برای پیمانکاران مجتمع های مسکونی ، فروش عمده آهک شکفته مرغوب در دستور کار مجموعه آروشا قرار گرفته است .
مشتریان محترم می توانند بهترین آهک مورد نیاز خود را از طریق این پایگاه خریداری نموده و در اسرع وقت در سراسر کشور دریافت نمایند .
استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب در سازه هایی که زیر ساخت محسوب می شوند شما را از هزینه های اضافه که در آینده با آن روبرو خواهید شد، معاف می نماید. مجموعه کارخانجات آروشا با بهره گیری از تجهیزات روز و پیشرفته و چندین خط تولید به صورت همزمان ، بزرگترین تولید کننده آهک شکفته کشور می باشد که تامین آهک مورد نیاز مشتریان از سراسر کشور را عملیاتی نموده است.
در صورت نیاز به ثبت سفارش و یا کسب مشاوره با کارشناسان فروش بزرگترین تولید کننده آهک شکفته و انواع آهک صنعتی ارتباط برقرار فرمائید .

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 43

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

آروشا پودر ، نخستین در فرآورده های معدنی میکرونیزه

ثبت سفارش آنلاین


مراحل ثبت سفارش

مشتریان عزیز ما برای ثبت سفارش خود و یا درخواست نمونه محصول مجموعه آروشا پودر می توانند از طریق فرم اقدام نمایند:

  1. اطلاعات تماس خود را وارد کنید: نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و آدرس دقیق خود را در فرم مربوطه درج نمایید.
  2. مشخصات محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
  3. در صورت تمایل، نمونه محصول درخواست دهید: اگر پیش از خرید به نمونه محصول نیاز دارید، فیلد مربوطه را تکمیل نمایید.
  4. پس از اطمینان از صحت اطلاعات، بر روی دکمه “ثبت سفارش” کلیک کنید.

توجه:

  • تمامی فیلدهای ستاره دار الزامی می باشند.
  • کارشناسان ما در اسرع وقت درخواست شما را بررسی کرده و با شما تماس خواهند گرفت.
  • شما همچنین می توانید از طریق تماس و یا ارسال ایمیل با ما در ارتباط باشید.

فرم سفارش محصول












Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved

neque. venenatis massa commodo dolor. libero sit ante. risus.