تولید کربنات کلسیم الکترود جوشکاری

مسیر : صفحه اصلی / کربنات کلسیم / تولید کربنات کلسیم الکترود جوشکاری
4.9
(60)

تولید کربنات کلسیم الکترود جوشکاری به صورت تخصصی در کارخانجات آروشا عملیاتی شده است . واحدهای تولید الکترود جوشکاری از نوع بازی یا قلیایی می توانند کربنات کلسیم مخصوص این محصول را از مجموعه ما تهیه نمایند.

تولید کربنات کلسیم الکترود جوشکاری

فروش پودر کربنات کلسیم میکرونیزه

فروش پودر کربنات کلسیم میکرونیزه در مجموعه صنعتی آروشا پودر به صورت حرفه ای انجام می پذیرد چرا که این واحد تولید کننده تمامی فرآیندهای تولید و عرضه این محصولات را بدون کمک از واسطه ها به انجام می رساند و با فعالیت ‌های حرفه‌ ای خود می ‌تواند قیمت ‌های پایین‌تری را در قیاس با دیگر شرکت‌ های تولید کننده ارائه نماید؛ تولید پودر کربنات کلسیم مخصوص استفاده در خط تولید الکترود های جوشکاری با مش بندی های مخصوص انجام می پذیرد و در واقع این ترکیبات با اندازه ذرات بسیار ریز می توانند تاثیرات مثبتی در تولید این محصولات ایجاد نمایند و از آنها برای تولید انواع الکترودهای جوشکاری استفاده می شود.

پودر کربنات کلسیم در تولید انواع الکترودهای جوشکاری، نقش  پوشش دهنده را ایفا می نماید و در واقع الکترون هایی که به کمک این ترکیبات پوشش داده می ‌شوند، برای جوشکاری فولاد های کم آلیاژ گزینه بسیار مناسبی می باشند چرا که این آلیاژ ها بسیار حساس هستند و پوشش آنها به کمک کربنات کلسیم باعث افزایش مقاومت مکانیکی آنها در برابر جوش ها می شود.

پودر کربنات کلسیم با بهترین کیفیت
>>

آنالیز شیمیایی کربنات کلسیم

Element (%)Measure
caco3 99
fe2o3 0.008
mgo 0.75
loi 43.2
insoluble HCL 0.10

کارخانه کربنات کلسیم جهت تولید الکترود

بزرگترین کارخانه کربنات کلسیم جهت تولید الکترود های جوشکاری متعلق به مجموعه صنعتی آروشا پودر است که دارای چندین سال سابقه تولید این محصولات می باشد و از همان زمان تأسیس تاکنون توانسته است به رضایت مندی درصد بالایی از متقاضیان این محصولات در ایران برسد. در کارخانه بزرگ آروشا پودر، تولید پودر کربنات کلسیم به صورت تخصصی انجام می پذیرد و در واقع این ترکیبات در گرید های مختلف برای استفاده در بین صنعتگران معرفی می‌ شوند.

مجموعه صنعتی آروشا پودر، تولید این ترکیبات میکرونیزه را با بهره‌ برداری از بهترین معادن در سراسر کشور و همچنین با استفاده از خطوط تولیدی استاندارد به انجام می ‌رساند. به همین دلیل تولیدات این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

قیمت پودر کربنات کلسیم میکرونیزه

قیمت پودر کربنات کلسیم میکرونیزه یک مسئله بسیار مهم برای خریداران این محصولات است چرا که قیمت این ترکیبات می تواند تاثیراتی در تعیین قیمت نهایی محصولات تولید شده داشته باشد. همانطور که می ‌دانید پودر کربنات کلسیم میکرونیزه دارای کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف است و در واقع می ‌توان گفت صنعتگران بی شماری به این ترکیب معدنی نیازمند هستند که خرید آن را با قیمت های مقرون به صرفه ترجیح می‌ دهند.

در مجموعه صنعتی آروشا پودر قیمت کربنات کلسیم بر اساس مشخصات ساختاری این ترکیبات معدنی اعلام می گردد و هر کدام از خریداران می توانند بر اساس نیاز خطوط تولیدی خود، تهیه این محصولات انجام داده و از مزیت های آن ها بهره مند گردند.

انواع پوشش برای الکترود

انواع الکترودهای پوشش دار بر اساس استاندارد EN499 به شرح ذیل می باشد :

C : الکترودهای با پوشش سلولزی
R : الکترودهای با پوشش روتیلی
B : الکترودهای با پوشش بازی یا قلیایی
A : الکترودهای با پوشش اسیدی
O : الکترودهای با پوشش اکسیدی

کربنات کلسیم مخصوص الکترود بازی، قلیایی

کربنات کلسیم مخصوص الکترود بیشتر در پوشش الکترود نوع : “B : الکترودهای با پوشش بازی یا قلیایی” مورد استفاده قرار می گیرد.بخش عظیمی از پوشش الکترود بازی یا قلیایی را کربنات کلسیم ، اکسید منگنز ، اکسید کلسیم و فلورید کلسیم تشکیل می دهد . در هنگام جوشکاری با این نوع الکترود ، از تجزیه کربنات گاز دی اکسید کربن برای محافظت تولید می گردد. کربنات کلسیم در گرمای 1800 درجه سانتی گراد تجزیه می شود :

CaCo3 ==>   Cao + Co2

از آنجائیکه مواد سلولزی در روپوش این الکترودها استفاده نمی شود ، لذا جوشهای حاصل حداقل هیدروژن حل شده در جوش را دارا می باشند و به این دلیل از این الکترودها با عنوان الکترود کم هیدروژن  (Hydrogen Low) نام برده می شود . الکترود قلیایی یا بازی پوشش داده شده با کربنات کلسیم مخصوص آروشا جهت جوشکاری فولادهای کم آلیاژ کاربرد دارد . فولادهای کم آلیاژ حساس به ترک زیر خط جوش و منطقه مجاور جوش می باشند . این نوع از الکترودها که با کربنات کلسیم آروشا پوشش داده شده اند مناسب جوشکاری قطعات ضخیم فولادی با درصد کربن بالاتر می باشند.

تولید کربنات کلسیم میکرونیزه

کربنات کلسیم مخصوص الکترود جوشکاری دارای مشخصه های فنی و مکانیکی خاصی می باشد. ضروری است واحدهای تولید الکترود در تهیه کربنات کلسیم مورد نظر خود از کارخانجات معتبر نهایت دقت را مبذول نمایند . در صورت استفاده از کربنات کلسیم مناسب در الکترود ، جوش حاصل دارای مقاومت مکانیکی مناسبی خواهد بود و در مقابل ضربه مقاومت بالایی خواهد داشت.

تولید کربنات کلسیم  در کارخانجات آروشا به منظور تامین نیاز داخلی و صادرات به کشورهای دیگر انجام می گردد؛ جهت تهیه انواع کربنات کلسیم مورد نیاز خود ، می توانید با مشاوران فروش مجموعه کارخانجات آروشا تماس حاصل نمائید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 60

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

آروشا پودر ، نخستین در فرآورده های معدنی میکرونیزه

ثبت سفارش آنلاین


مراحل ثبت سفارش

مشتریان عزیز ما برای ثبت سفارش خود و یا درخواست نمونه محصول مجموعه آروشا پودر می توانند از طریق فرم اقدام نمایند:

  1. اطلاعات تماس خود را وارد کنید: نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و آدرس دقیق خود را در فرم مربوطه درج نمایید.
  2. مشخصات محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
  3. در صورت تمایل، نمونه محصول درخواست دهید: اگر پیش از خرید به نمونه محصول نیاز دارید، فیلد مربوطه را تکمیل نمایید.
  4. پس از اطمینان از صحت اطلاعات، بر روی دکمه “ثبت سفارش” کلیک کنید.

توجه:

  • تمامی فیلدهای ستاره دار الزامی می باشند.
  • کارشناسان ما در اسرع وقت درخواست شما را بررسی کرده و با شما تماس خواهند گرفت.
  • شما همچنین می توانید از طریق تماس و یا ارسال ایمیل با ما در ارتباط باشید.

فرم سفارش محصول












Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved

elementum et, id Nullam ut Phasellus