تولید پودر رنگ دوده سیمانی

مسیر : صفحه اصلی / پودر اکسید آهن / تولید پودر رنگ دوده سیمانی
4.9
(22)

در مجموعه صنعتی آروشا پودر، تولید پودر رنگ دوده در کیفیت های بالاتری از استاندارد های تعریف شده انجام می پذیرد و به واسطه همین امر تولیدات این مجموعه علاوه بر بازار های داخلی امکان صادرات به دیگر کشور ها را از آن خود می نمایند.

نوع بسته بندی پودرهای رنگی سیمانی

عنوان جنس بسته بندی وزن(kg) توضیحات
کیسه ای متوسط AD-star 25 موجود
کیسه ای بزرگ AD-star 30 موجود
فله داخل جامبو پلی پروپیلن 1000-1500 ناموجود
فله 2000-25000 ناموجود

تولید پودر رنگ دوده

تولیدکننده پودر رنگ مشکی

یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده پودر رنگ مشکی میکرونیزه در ایران، آروشا پودر می باشد که این پیگمنت های معدنی درجه یک را تولید می نماید. از پودر مشکی اکسید آهن در تولید انواع بتن های سیمانی استفاده می شود.

سیمان یکی از اصلی ترین موادی است که برای ساخت بتن به مواد اولیه این مصالح اضافه می شود. قابل ذکر است که پودر مشکی میکرونیزه مانند سیمان عمل می نماید و به عنوان بهترین ماده افزودنی مورد استفاده قرار می گیرد.

پودر رنگ مشکی میکرونیزه به دلیل مشخصات منحصر به فرد خود از نظر فیزیکی، شیمیایی و اقتصادی تاثیرات مثبتی را در تولید بتن های سیمانی ایجاد می کند و استفاده از آن مزیت های همچون افزایش مقاومت فشاری بتن، افزایش مقاومت الکتریکی بتن، کاهش نفوذپذیری جهت افزایش دوام بتن و افزایش مقاومت سایشی بتن ها را ایجاد می نماید.

تولید پودر رنگ دوده

تولید پیگمنت مشکی میکرونیزه

همانطور که در مبحث قبل اشاره کردیم تولید پیگمنت مشکی میکرونیزه به عنوان یک ترکیب معدنی تاثیر گذار برای استفاده در تولید بتن های سیمانی مستحکم از اهمیت اقتصادی بالایی برخوردار می باشد چرا که از این محصول به عنوان بهترین ماده افزودنی به بتن در حال حاضر استفاده می شود.

با پیشرفت علم و تکنولوژی برای تولید پیگمنت مشکی میکرونیزه در عصر حاضر روش های متفاوت پیشنهاد می‌ شود که در این میان روش های استخراج سنگ های حاوی اکسید آهن رایج تر و مقرون به صرفه تر به نظر می رسد. به همین دلیل اکثر شرکت ها و کارخانه های تولید کننده در این میان با استخراج سنگ های معدنی با بالاترین درجه خلوص و در مراحل بعدی خرد کردن، میکرونیزه کردن و خالص سازی کردن این سنگ های معدنی، تولید پیگمنت های مشکی میکرونیزه را به انجام می رسانند.

نوع روش های مورد استفاده در تولید انواع پیگمنت مشکی میکرونیزه تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت و کیفیت این محصولات دارد.

مرکز توزیع پودر سیاه میکرونیزه

پودر سیاه میکرونیزه به عنوان یک ماده افزودنی در صنعت ساختمان سازی و در صنعت تولید انواع مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این پیگمنت های معدنی در ساخت سیمان های رنگی به صورت مخلوط با مواد اولیه دیگر، در تولید سنگهای مصنوعی رزینی و سیمانی، انواع کفپوش های بتنی و رزینی، سنگفرش های بتنی، رنگ های ساختمانی و موارد مشابه کاربرد بسیار زیادی دارند و بر اساس همین موارد بازار عرضه و توزیع این محصولات از رونق قابل توجهی برخوردار می باشد و به همین دلیل اکثر شرکت‌ ها و کارخانه‌ های تولیدکننده ترکیبات شیمیایی، توزیع این محصولات را در دستور کار خود قرار می‌ دهند.

به عنوان مثال مجموعه صنعتی آروشا پودر به عنوان یک شرکت تولیدی موفق در زمینه محصولات شیمیایی در حال حاضر دارای چندین مرکز توزیع پودر سیاه میکرونیزه می باشد. هر کدام از این مراکز با هدف جلب توجه و رضایت مشتریان بیشتر فعالیت‌ های خود را به صورت کاملاً شفاف و مستقیم به انجام می رسانند. در مرکز توزیع پودر سیاه میکرونیزه، این نوع محصولات معمولاً به صورت تخصصی با مشخصات فیزیکی و شیمیایی متنوع معرفی می گردند و هر یک از صنعتگران وابسته به این ترکیبات می‌ توانند با در نظر گرفتن مشخصات این محصولات نسبت به خرید آنها اقدام نمایند.

فروش عمده پودر رنگ دوده میکرونیزه

فروش عمده پودر رنگ دوده میکرونیزه در مجموعه صنعتی آروشا پودر به صورت اینترنتی آغاز شده است و تمامی خریداران این ترکیبات معدنی در هر شهری از ایران که قرار دارند به راحتی می توانند به وب سایت های اینترنتی این شرکت صنعتی منتصل شده و ثبت سفارشات خود را به انجام برسانند.

در عملیات فروش عمده پودر رنگ سیاه میکرونیزه تخفیفات ویژه برای خریداران عمده در نظر گرفته می‌ شود و در نهایت آنها می‌ توانند این محصولات را در کیفیت بالا و قیمت پایین تر خریداری نمایند. پیگمنت مشکی میکرونیزه در گروه مشتقات اکسید آهن قرار می‌ گیرد که هم به صورت طبیعی و هم به صورت مصنوعی قابل تولید می باشد.

هر یک از این نوع پیگمنت ها به واسطه داشتن کیفیت و ساختاری متفاوت در تولید محصولات متنوع مورد استفاده قرار می گیرند. قابل ذکر است که پودر رنگ سیاه میکرونیزه دارای مزیت های کاربردی فوق العاده بالایی است.

این محصولات به واسطه داشتن مشخصاتی همچون قدرت پخش شدگی بالا،  مقاومت در برابر شرایط جوی و نوری، مقاومت در برابر اسیدها و بازها، مقاومت در برابر حرارت و همچنین به واسطه داشتن طبیعت شیمیایی خنثی و ابعاد ذرات ریز و توزیع یکنواخت کاربرد های بسیار بیشتری را به خود اختصاص می‌ دهند.

 

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 22

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

آروشا پودر ، نخستین در فرآورده های معدنی میکرونیزه