بزرگترین مرکز تخصصی فروش خاک اخرا: آروشا پودر در خدمت شماست

مسیر : صفحه اصلی / پودر اکسید آهن / بزرگترین مرکز تخصصی فروش خاک اخرا: آروشا پودر در خدمت شماست
4.9
(51)

در دنیای کنونی، مواد معدنی نقش گسترده ای در صنایع مختلف و روند ساخت محصولات متنوع ایفا می کند. یکی از این موارد پیگمنت اخرا می باشد که در زمینه های گوناگونی مورد بهره وری قرار می گیرد و پهنه وسیعی از مشاغل صنعتی را در بر گرفته است. بنابراین دور از انتظار نیست که تعداد فروشندگان این ماده هر روز بیشتر شده و بازار بزرگی را تحت پوشش قرار دهد. این بدان معنی است که شما می توانید در صورت نیاز به نزدیکترین مرکز فروش خاک اخرا مراجعه کرده و محصول دلخواه خود را خریداری نمایید. البته این روش چندان توصیه نمی شود و اغلب برای آندسته از خریدارانی مناسب است که مصرف عمده نداشته و یا کاربرد اساسی برایشان نداشته باشد. در غیر اینصورت می بایست توزیع کننده معتبر و قابل اطمینانی را جستجو کرد تا بتوان مایحتاج مصرفی همیشگی را، حتی المقدور با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تامین نمود.

بزرگترین مرکز فروش خاک اخرا

پودر اخرا درجه یک

پودر های میکرونیزه اخرا را می توان همان مشتقات اکسید آهن معدنی با مشخصاتی همچون بدون بو، غیر سمی و با رنگ قرمز دانست، این ترکیبات از زمان های قدیم تا کنون در اختیار بشر بوده و جهت رنگ آمیزی از آنها استفاده می شده است، بر اساس نظر کانی شناسان این ترکیبات جزو اولین کانی های بودند که توسط بشر بهره‌برداری شده اند.

تولید پیگمنت زرد سیمانی
>>

اخرا ها در واقع همان ذخایر باقی مانده طبیعی و معدنی ناشی از هوازدگی هستند که به صورت پوسته یا قشر های هوازده با ضخامت های متفاوت در طبیعت به وجود آمدند، این تولیدات در برابر تغییرات رنگ مقاومت فوق العاده بالایی دارند؛ فرایند تشکیل اخرا ها نیز بر اساس نظر کارشناسان شامل فرآیند های آزاد شدن آهن سه ظرفیتی و انتقال آن به اعماق زمین می باشد، سپس این عناصر با اکسید منیزیم و سیلیس ترکیب می شوند و در نهایت فرمول شیمیایی پودر های میکرونیزه اخرا ها را به وجود می‌ آورند.

این محصولات در حال حاضر جزو محبوب‌ ترین رنگدانه های طبیعی به حساب می آیند که معمولاً کاربرد های بسیار زیادی نیز در صنایع مختلف دارند، البته کاربرد های گسترده این ترکیبات به ماهیت و ویژگی های آنها و همچنین به روش های جدید فرآوری و تولید آنها در ریزترین اندازه ذرات مربوط می شود.

آنالیز شیمیایی پودر اخرا s3

Measure Element Measure Element
0.1 tio2 2.6 cao
0.44 na2o 0.55 k2o
2.99 so3 0.12 mgo
0.97 cl 74.8 fe2o3
4.12 loi 0.44 al2o3
9.2 sio2

قیمت پودر اخرا درجه یک

قیمت پودر اخرا درجه یک مهم‌ ترین مسئله برای استفاده از این ترکیبات در بین صنعتگران می‌ باشد، از آنجایی که رنگدانه‌ های معدنی و شیمیایی متفاوتی در بازار معرفی می‌ گردند مسلماً این تولیدات در صورت داشتن قیمت پایین، انتخاب می شوند.

قیمت پودر اخرا درجه یک در واقع به ساختار مولکولی و عناصر تشکیل دهنده این ترکیبات وابسته می‌ باشد چون این تولیدات بر مبنای داشتن میزان اکسید آهن در حجم های متفاوت تاثیر گذاری متنوعی داشته و قیمت آنها نیز بر همین اساس تعیین می گردد.

فروشنده رنگ پودری اخرا شاهسون

صنایع بسیاری مانند: تولید کنندگان لوازم بهداشتی، صنایع موزاییک سازی، بتن سازی، ساخت مصالح ساختمانی، صنعت رنگ سازی، تولید کفپوش های رنگی، تولید آسفالت، ساخت محصولات آرایشی، تولید کنندگان ضد زنگ، عایق کاری، صنعت هوا فضا و حوزه های دیگر، از پودر اخرا در فرایند های مختلف تولیدی خود بهره می برند. از مهمترین دلایل این کاربری فراوان، نرخ خرید مناسب و صرفه جویی در هزینه های تولید می باشد. بطور کل اخرا، ترکیب ماسه، خاک رس و اکسید آهن می باشد که بر روی پوسته زمین بمیزان فراوانی یافت می شود. معمولا این ماده به رنگ زرد، نارنجی، قرمز و یا قهوه ای تیره دیده می شود که قدرت رنگدهی بسیار بالایی دارد. البته درصورتی که مرکز فروش خاک اخرا ، محصولی اصل ارایه داده باشد، در غیر اینصورت، هرچه میزان ناخالصی محصول بیشتر باشد، رنگدهی پایین تری خواهد داشت.

در حقیقت، هماتیت عنصر اصلی و عامل رنگدهی پیگمنت اخرا می باشد و هرچه مقدار هماتیت موجود بالاتر باشد، درنتیجه پودر مرغوب و مناسب تر خواهد بود. در صنایع رنگ سازی این ماده معدنی اهمیت زیادی داشته و بسیار کارآمد خواهد بود. بطوریکه غالب نقاشهای ساختمانی مکررا از آن استفاده می نمایند. لازم به ذکر است که برخی از رنگها همچون: کرم، استخوانی، نسکافه ای، آجری، حنایی و گلبه ای، از ترکیب موادی چون گل ماشی حاصل می شوند. بنابراین رنگدهی عالی پودر اخرا، موجب بهبود کیفیت تولیدات خواهد گشت. شرکت آروشا بزرگترین فروشنده و مرکز فروش خاک اخرا در کشور، این رنگدانه ها را در انواع مختلف مانند اخرا شاهسون و هرمز، با کیفیت عالی و با درصد خلوص بالا به مشتریان عرضه می دارد.

مرکز فروش خاک اخرا

گروه صنعتی آروشا با بهره گیری از معادن معروف و ممتاز و قرار دادن کارخانجات متعدد خود در اقصی نقاط کشور و شهرهای مختلفی چون بندرعباس، هم کیفیت تولیدات را بنوعی تضمین نموده است و هم با عرضه مستقیم آنها در داخل کشور و نیز صادرات به کشورهای دیگر، توانسته عنوان بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده پودر اخرایی را از آن خود نماید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 51

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

آروشا پودر ، نخستین در فرآورده های معدنی میکرونیزه

ثبت سفارش آنلاین


مراحل ثبت سفارش

مشتریان عزیز ما برای ثبت سفارش خود و یا درخواست نمونه محصول مجموعه آروشا پودر می توانند از طریق فرم اقدام نمایند:

  1. اطلاعات تماس خود را وارد کنید: نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و آدرس دقیق خود را در فرم مربوطه درج نمایید.
  2. مشخصات محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
  3. در صورت تمایل، نمونه محصول درخواست دهید: اگر پیش از خرید به نمونه محصول نیاز دارید، فیلد مربوطه را تکمیل نمایید.
  4. پس از اطمینان از صحت اطلاعات، بر روی دکمه “ثبت سفارش” کلیک کنید.

توجه:

  • تمامی فیلدهای ستاره دار الزامی می باشند.
  • کارشناسان ما در اسرع وقت درخواست شما را بررسی کرده و با شما تماس خواهند گرفت.
  • شما همچنین می توانید از طریق تماس و یا ارسال ایمیل با ما در ارتباط باشید.

فرم سفارش محصول












Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved

amet, Donec libero non Aliquam fringilla